Misel dneva 9.03.2015
Ko se določene dejavnosti (karme) lotite kot, da je daritev Bogu, se združijo vaša lastna korist, tuja korist in najvišje dobro (svarta, pararta in paramarta). Najprej se združita 'ti' in 'jaz' ter postaneta 'midva'. Nato se združijo 'midva' in On ter postanejo Eno. Posamezna duša ali jaz (dživa) bi se morala najprej poistovetiti s stvarstvom in nato z najvišjim Božanskim (Paramatmo).
To je tudi pravi pomen mantre Om Tat Sat, ki povezuje posameznikovo identiteto z univerzalnim brezobličnim Absolutom (brahmanom). 'On' in 'jaz' sta vedno prisotna enako kot je vedno prisotna tudi duhovna vadba. Tako kot je sonce neločljivo od svojih žarkov, bi moral biti duhovni slednik vedno in v vseh okoliščinah neločljiv od svoje vadbe. Šele takrat lahko trdi, da je eno z mantro Om.
(Prema vahini)